فروشگاه پالیمو یک فروشگاه قانونی است، که تحت سازمان تجارت الکترونیک کشور، با مجوز فروش نقره جات، ثبت و تایید شده است. این فروشگاه، صاحب نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد است، که در قسمت پانویس همه ی صفحات سایت فروشگاه قرار دارد. شما می توانید جهت اطمینان و استعلام، بر روی اینماد پایین صفحات کلیک بفرمایید. یا از طریق سایت تجارت الکترونیکی کشور نام پالیمو را جستجو کنید و مستقیما استعلام بگیرید.

ضمانت اصالت محصولات پالیمو:

فروشگاه “پالیمو” اصل بودن تمامی محصولات خود را ضمانت می کند. مشخصات محصول در صفحه ی هر محصول درج شده است. برای هر سفارش یک فاکتور شامل اقلام سفارش و همچنین مشخصات جنس و عیار محصولات صادر می شود و همراه با سفارش با مهر و امضا برای خریدار ارسال می شود. در فاکتور اصل بودن محصولات تضمین شده و درج شده است. همچنین یک کارت ضمانت اصالت کالا به همراه فاکتور تقدیم مشتری می گردد.

روش های پرداخت:

فروشگاه “پالیمو” دارای درگاه پرداخت رسمی و قانونی در سایت خود با قابلیت پرداخت توسط همه ی بانک های عضو شتاب می باشد. شماره پیگیری تراکنش، دریافت شده از درگاه پرداخت به منزله ی رسید دریافت وجه، برای سفارش ثبت شده است.

روش های ارسال:

به دو روش ارسال فوری و ارسال رایگان پستی می باشد.

در روش ارسال فوری، کالا برای مشتری در اولین فرصت در همان روز یا یک روز بعد توسط تاکسی و پیک های اینترنتی یا شخصی ارسال می شود. هزینه ی این روش ارسال با خریدار می باشد. چنانچه سفارش بعد از ساعت 20 ثبت شود، به دلیل عدم دسترسی به انبار در روز بعد ارسال انجام می گردد. این روش ارسال فقط مختص شهر تهران است.

ارسال فوری با استفاده از یکی از اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی مثل اسنپ یا تپسی یا الوپیک و غیره انجام می شود و خریدار عینا همان هزینه ی ارسال سفر درج شده را، به راننده یا راکب پرداخت می کند.

محدودیت های ارسال فوری به دلیل تعطیلات یا موارد خاص مانند انبارگردانی و غیره از طریق سایت فروشگاه به اطلاع مشتری رسانده می شود. چنانچه دریافت مرسوله در همان روز برای خریدار اهمیت بالایی دارد، می بایست حتما از طریق پشتیبانی فروشگاه هماهنگی لازم پیش از ثبت سفارش صورت گیرد.

در روش ارسال رایگان پستی حداکثر طی دو روز کاری پس از ثبت سفارش، کالا به یکی از شعب اداره پست یا تیپاکس یا دفاتر پیشخوان دولت تحویل می گردد. تمام هزینه ی این روش ارسال به عهده “پالیمـو” می باشد.

روش های پیگیری سفارشات:

در صورتی که سفارش شما با گزینه ی ارسال پستی ثبت شده باشد، حداکثر تا دو روز کاری بعد سفارش شما به یکی از شعب اداره پست یا دفاتر پیشخوان دولت تحویل می گردد. کد رهگیری پستی به صورت اتوماتیک برای شماره تلفن همراهی که با آن سفارش ثبت شده است پیامک می شود. در صورت عدم دریافت پیامک طی دو روز کاری بعد از ثبت سفارش، مشتری می بایست از طریق پشتیبانی فروشگاه پالیمو کد رهگیری مرسوله ی سفارش خود را دریافت نماید.

در صورتی که سفارش شما با گزینه ی ارسال فوری ثبت شده باشد، در همان روز از طریق پیامک یا تماس تلفنی هماهنگی لازم جهت دریافت کالا انجام می شود. اگر زمان ثبت سفارش بعد از ساعت 20 باشد به دلیل تعطیلی فروشگاه هماهنگی برای ارسال، روز بعد انجام می شود.

شرایط برگشت کالا:

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “44354134-021”و یا ایمیل  [email protected] به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، جایگزین گردد.

در صورت تمایل، “پالیمـو” این مزیت را برای خریدار قائل است که کالای دریافتی را تا 24 ساعت پس از تحویل بدون هیچ قید و شرطی مرجوع نماید. در صورتی که هیچ عیب و نقصی در کالای ارسال شده مشاهده نشود هزینه ی حمل مرجوعی به عهده خریدار می باشد. همچنین در صورت استفاده از ارسال رایگان پستی هزینه ی ارسال اولیه نیز کسر می گردد. اما اگر کالا دارای کوچکترین نقصی باشد کلیه ی هزینه ها، از جمله حمل و نقل مرجوعی به عهده “پالیمـو” می باشد.

خریدار به مدت 7 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی سفارش باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه های پست و بیمه به عهده خریدار است.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “44354134-021” یا ایمیل [email protected] مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

سایر قوانین و مقررات

 استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند این اطلاعات شامل درج نام و نام خانوادگی حقیقی خریدار، شماره تلفن همراه که به نام خریدار است، آدرس صحیح کامل و کدپستی می باشد. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “پالیمـو” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “پالیمـو”می باشد.

فروش و تحویل سفارش در صورتی که پالیمـو به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد. ضمانت اصل بودن کالا شامل تمامی محصولات موجود در سایت فروشگاه پالیمو می باشد.