سوالات متداول

پس از ثبت سفارش، محصول چه زمانی به دستم می رسد؟

پس از پرداخت تا حداکثر 24 ساعت بعد سفارش شما تحویل اداره پست میشود، این از مزیت های بزرگ فروشگاه ماست و به آن پایبندیم، در صورت انتخاب ارسال فوری، در همان روز توسط پیک در شهر تهران یا کرج خدمتتان ارسال میشود.

بسته بندی محصول به چه شکل است؟

تمام محصولات پالیمو در هارد باکس های رنگی همراه با روبان پاپیونی به صورت کادویی تقدیم می شود.

هزینه ارسال و بسته بندی و مالیات چقدر است؟

هزینه ی ارسال پستی به سرتاسر ایران رایگان است و توسط ما پرداخت میگردد، همچنین هیچ هزینه ی اضافه مثل بسته بندی و مالیات بر ارزش افزوده به فاکتور شما اضافه نمیشود. قیمتی که بر روی محصولات درج شده در واقع تمام آن چیزی است که شما در نهایت پرداخت می فرمایید.

چگونه روند ارسال سفارش را پیگیری کنیم؟

پس از تحویل مرسوله ی حاوی سفارش شما به پست، یک کد رهگیری 24 رقمی توسط اداره پست تولید می شود که از طریق آن می توانید مرسوله ی خود را تا رسیدن به دستتان پیگیری کنید. این کد به صورت اتوماتیک به شماره ی همراهی که ثبت فرمودید به همراه لینک سایت رهگیری مرسولات پستی خدمتتان ارسال می شود.

آیا محصولی که خریداری میکنیم قابلیت فروش در آینده را دارد؟

بله، شما می توانید هر زمان که اراده فرمودید نقره خود را به قیمت روز نقره به فروش برسانید، پالیمو محصولات خود را از مشتری ها به قیمت روز خریداری می کند.

آیا محصولات شما فاکتور دارد؟

بله شما به محض ثبت سفارش، فاکتور دیجیتالی در حساب کاربری تان موجود میشود، همچنین یک فاکتور کاغذی با مهر فروشگاه همراه با محصول خدمتتان ارسال می شود.

آیا فروشگاه پالیمو قانونی است؟

بله، فروشگاه پالیمو در سازمان تجارت الکترونیک کشور ثبت شده و دارای مجوز فروش آنلاین زیورآلات نقره و ساعت نقره می باشد، برای اطمینان می توانید بر روی نشان اینماد پایین صفحات سایت کلیک بفرمایید و یا نام سایت ما را در سایت سازمان تجارت الکترونیک کشور جستجو کنید.

سوالات بیشتری دارم، چطور با پشتیبانی تماس بگیریم؟

پشتیبانی پالیمو به چند صورت در دسترس شماست، در قسمت پایین سمت راست صفحه می توانید به صورت آنلاین با ما گفتگو کنید، یا به شماره 09025555707 تماس تلفنی بگیرید. همچنین تمام راه های ارتباطی با ما در صفحه تماس با ما درج شده است.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من